KözelképeM

A láthatatlan korosztálytól a megértett korosztályig

Milyen értékeket tart fontosnak Wossala Rozina

2019. június 03. 14:35 - Koch Mária

Márkaépítés sok tanulsággal

Egy konferencián futottunk össze, ahol látva, hogyan vezényli le a kerekesztal-beszélgetéseket, azonnal inerjút kértem tőle. Ez a spontán találkozás is jól példázza, miért imádok egyszemélyes stábként működni. Miután igent mondott, már forgott is a kamera (ja, a mobilom videófunkciója), és a márkaépítés került terítékre.

Rozinát leginkább a Konyhafőnökben történő szereplése kapcsán ismertük meg, 2014-ben 2. helyezett lett, ezt elég sokan tudják róla. Éttermet nyitott a belvárosban, talán még ez az információ is ismerős sokaknak.

Amikor megnéztem, milyen hírek jelennek meg róla, leginkább a családjával kapcsolatos hírekkel/álhírekkel találkoztam, és persze, intim titkokat próbálnak meg kifürkészni róla. A bulvármédia szokásos felhajtása egy ismertté vált fiatal körül.

Engem soha nem ez érdekel, vele kapcsolatban sem az érdekelt, mit írtak már meg róla többtucatszor. Engem mindig a hírnév mögött élő ember valódi énje érdekel, mindig azért szurkolok, sikerül e kinyitnom, akit faggatok. Nos, Rozinával nem volt nehéz dolgom, mert nagyon nyitott, érzékeny és intelligens csajszi. 

Márkaépítésből csillagos ötös

Ha megnézed a videót, akkor látni fogod, miért adok Rozinának csillagos ötöst. 

Szeretnéd, hogy neked is, rólad is készítsek interjút? Keress meg.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kochmaria.blog.hu/api/trackback/id/tr5314876550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása